piątek, 12 sierpnia 2016

Umówisz się ze mną Evans? rozdział 1

Umówisz się ze mną Evans?

{Dręczona przez pana Pottera.}

Poranne promienie słońca raziły mnie po twarzy i przemieniały moje kasztanowe włosy w marchewkowe.
.Zwlekłam się powoli z łóżka [ czy ja zawsze muszę  zawsze tak wcześnie wstawać ? - zapytałam sama siebie  ] . Podeszłam bardzo cicho do lustra żeby nie obudzić moich współlokatorek : 
                                        Drocas Meadowes
                                         Mary Mcdonald
                                             Ann Lorens
                                          Alice Stweart
 Przeczesałam włosy i upięłam je w niesfornego koka , ubrałam letnią czerwoną sukienkę w czarną kratkę i czarne martensy .


Spakowałam do torby Esej z Transmutacji i Eliksirów oraz książki do : Eliksirów, Transmutacji, Historii Magii, Wróżbiarstwa oraz 
Zaklęć i uroków .

Wybiegłam z Dormitorium tak szybko jak mogłam  i niestety wpadłam na pana Pottera ( coraz bardziej wierzę w to prawo Mclagenna - pomyślałam ).
- Potter - wysyczałam. 
- Cześć Evans- rzekł huncwocko uśmiechając się Potter.
-Potter! za 5 minut mamy transmutacje!- krzyknęłam.
-Evans! mam pytanie  .
- Potter masz 2 minuty!
-  Evans umówisz się za mną?
- Potter nigdy się z tobą nie umówię nie dotarło to do ciebie ?
-powtarzam ci to od 5 lat a ty nadal mnie rym dręczysz?!
- Liluś, Lileńko, Lils...
- Gumochłonie, Matole, Galopujący Hipogryfie !
- Umów się co ci szkodzi!?
- Jak chcesz to wypiszę ci na kartce wszystkie powody, a teraz żegnam - to mówiąc wbiegłam do sali Transmutacji.
 Profesor  Mcgonagall kazała nam zmienić salaterkę w zwierzę.
 Mnie się udało  jako pierwszej.
  Moja pomarańczowa salaterka zmieniła się w pięknego, rudego, zielonookiego kotka z lekko białym pyszczkiem 
- Pani profesor a kotka mogę zatrzymać? 
- Oczywiście panno Evans.
Po lekcjach pognałam do Biblioteki i zaczęłam czytać książkę 
od Eliksirów i pisać Esej 
Eliksir leczący rany
Składniki:
Dziesięć ml. Soku z pijawek,
Żółć pancernika,
Odrobina proszku z kła węza,
Sześć korzeni stokrotek
Dwa liście grimerowca.

Sposób przyrządzenia: do wody wrzącej w kotle wlać sok z pijaweknależy i gotować, przez trzy minuty. Należy dalej sproszkowane kły węzadodać i zamieszać dobrze w kociołku, następnie wlać żółć pancernika,korzenie wrzucić, oraz liście, grimerowca i warzyć przez około pólgodziny. Dobry eliksir żółć jasna winien przybrać.

Właściwości: – dzięki temu eliksirowi czarodziej jest w stanie łęczyc rany od zwykłych zadrapań do głębokich ran otwartych.

Eliksir Wielosokowy
Właściwości: Pozwala przemienić się na 1 godzinę w osobę której cząstka znajduje się w eliksirze.

Składniki:
muchy siatkoskrzydłe
pijawki
ślaz
rdest ptasi
sproszkowany róg dwurożca
skórka boomslanga
odrobina kogoś, w kogo chcemy się zmienić

WARUNKI:
-ślaz trzeba zrywać w pełnię księżyca
-muchy siatkoskrzydłe trzeba ważyć 21 dni

Sposób Sporządzenia:Muchy siatkoskrzydłe, pijawki, ślaz, rdest ptasi, sproszkowany rógdwurożca, skórka boomslanga, cos z człowieka, w którego chcemy sięzamienić (jego włos, kawałek paznokcia itd..). Sposób przyrządzenia: dokociołka, w którym winna być wrząca woda, wrzucamy muchy siatkoskrzydłei przez okres dwudziestu jeden dni je gotujemy. Przez ten czas winnosię również, mieszać wywar codziennie. Po tygodniach trzech, gdy muchysą ugotowane dodać slaz trzeba, w pełnie księżyca zerwany koniecznie,oraz rdest ptasi. Dziesięć godzin gotować to należy. Skórkę Boomslanga,Sproszkowany Róg Dwórożca wrzucić do kotła i dzień następny eliksirgotować. Wrzucić pijawki następnie mamy, wymieszać w kotle. I po 4godzinach dodać możemy „odrobinę człowieka, w którego się zmieniamy”.Wywar różny kolor ma, niektórzy mówią, że zależy od zła… zła osoby,którą się stajemy.


Spakowałam  pergamin z Esejem i pognałam do Dormitorium 
cdn!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz