wtorek, 26 lipca 2016

- No no no kogo my tu mamy mam mówić Kosem czy Nurbanu ? 
dobra bez przeciągania podaj nadgarstek skarbie- Powiedział Tom z uczuciem i także patrzył na ciebie
 - nigdy- powiedziałam wzięłam miecz i podcięłam sobie żyły 

- nie!!!!!!!!!!!!!!!! ratować ją!- krzyknął  - podszedł do niej

- gdzie jej horkruks!-

- panie podobno w tym diademie w największym krysztale jest
 eliksir życia !- rzekł Rufus 

- Severusie sprawdź ten eliksir!- rzekł Tom

- Tak to eliksir życia 

- Niech bóg zbawienia ją zbawi nadaje ci imię Persefona !

- gdzie ja jestem co to kur*a jest - wrzasnęłam 

- Skarbie już nigdy nie umrzesz ! - powiedział tom

- jaki skarbie puszczaj mnie!- krzynęłam

- nie tak łatwo skarbie - rzekł
- EXPERIALMUS!- powiedziałam 

Tom odleciał na parę metrów 

- Akacio miecz- - krzyknęłam 

- niech moc w mego Miecza nastanie świt niech puchar mej ciotki pojawi się w mig! Amulet mego wuja także ważny jest niech razem z horkruksem pojawi się  w mig ! - rzekłam

Voldemort patrzył na to zszokowany uniosłam miecz w sekundę w mej dłoni był puchar
rzekłam coś w języku węży otwarłam amulet
 

wsypałam proszek do pucharu krzyknęłam Aquamenti! w kielichu pojawiła się wodą nie zważając na nic wypiłam ciecz 

teleportowałam się do dworu wuja 

- Wujku pomocy !- powiedziałam

- co się dzieję Kosem - spytał zszokowany - 

- Riddle chcę bym była jedną z nich -  krzyknęłam 

- Dobrze Dorbiengo! witaj w domu Afrodyto - rzekła Helga po zmianie mojego wyglądu 

                               teraz wyglądam tak
ta sama suknia korona biżuteria 

parę minut póżniej 

- Wiem że tu jesteś Kosem !- usłyszałaś głos Toma

zeszłaś na dół wszystkie oczy były skierowane na ciebię 

- Kto śmie mi przerywać odpoczynek!- wrzasnęłaś - Kto?!-

- Eee kim jesteś Panienko ?!- rzekł Tom

- nazywam się Księżniczka Afrodyta Tisomplu!

- Gdzie jest ta gówniara Kosem! - rzekłaś 

- Też pani jej szuka?! - zapytał Lord Voldemort

- Ukradła mi moje horkruksy jedna służka i już brak miecza, pucharu, diademu i Amuletu! -

- AVADA-KADAVRA- krzyknął Severus

padłam na ziemię i dałam radę powiedzieć 

- Helgo eliksir!
cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz