niedziela, 24 lipca 2016

Rozdział 2

Rozdział 2

będzie ciekawie

Nijaki Tom podszedł do nas albo nie podszedł nie wiem usłyszałam aksamitny i płynny głos

O co chodzi dyrektorze zapytał

Więc Tom poznaj Arye do pokoju wspólnego uważaj na nią jak wiesz to nie widzi prawda Tom?

Dobrze panie profesorze, choć panienko powiedział i splótł nasze palce jestem prefektem Slytherynu zaczekaj czy to horkruks?

Tak od ojca gdy go ubrałam straciłam wzrok a koron... nie dokończyłam bo opadłam na ziemię znowu słyszałam ten cholerny głoś w głowie i to przedramięnie zwijałam się z bólu  z mych
oczu zamiast łez zaczęły płynąć strumienie krwi, skórą zbladła, włosy stały się białe jak śnieg, oczy czerwone 
i czuć że nie jestem w swoim cielę cholera pewnie myślicie 
że jak mogłam wiedzieć że to krew powiem wam czułam ich zapach oraz ich bardzo specyficzny smak

Arya co się dzieję ? zapytał zatroskanym głosem Tom

Zawołaj Dyrektora !! tyle zdołałam z siebie wydusić 

Tom szybko pobiegł do po dyrektora Diggesa i kazał mu tu przyjść 
poszli jeszcze po profesora Slochorn'a i po profesora Fitlicka ze względu że jego dom nosi jej nazwisko 
Aray'u co się dzieję ?!

ja ja moja głowa nie wytrzymam !!!! 

Tom a może ty coś widziałeś 

To było tak szedliśmy i nagle zapytałem czy to Horkruks ma na szyi ona powiedziała że to od ojca i że gdy go włożyła to straciła 
wzrok chciała powiedzieć mi jeszcze o diademie ale opadła na ziemię zaczęły jej płynąć krwawe łzy czuła się jakby nie była w swoim cielę jeszcze podobno słyszała głosy w głowie 


Fitlick  czy to możliwe że ona może być dziedzicem Rawenclawu i Slytherinu, wenżo ustna i może być Banshee?

Tak Slachornie dziedzicem obu domów z rodowodu jest w z przepowiedni wynika że wężo ustna jest po ojcu a dar ten ma nie wielu jest zaś jedyną osobą która jest potomkiem Roweny Rawenclaw w sumie jest jej córką ale także willą i Banshee nie wykluczone

Panie Dyrektorze Arya zemdlała !

śniło ci się że składasz jakąś wieczystą przysięgę że ktoś wypala ci coś na tym przedramieniu jakiś znak czaszkę która zjadała węża czyli wąż - śmierć czaszka która go zjada - śmierciorzerca eee coś tu nie gra kto mi wypala ten znak czekaj kto  to jest  czekaj co się dzieję czemu jestem w sypialni u kogo ? czekaj kto  tu idzie co jest nie nie nie nie ja go nie znam nie !

i nagle się obudziłaś cała zlana potem a obok ciebie siedział 
nie kto inny niż Tom Tom czekaj jak on miał na nazwisko 
R - Rid - Riddle tak Tom Riddle i trzymał mnie za rękę 
Arya obudziłaś się Tom pocałował cię w czoło

Ayra! co się dzieję 

Zdejmij mi ten amulet!
Tom pomógł ci zdjąć amulet od twojego ojca Salazara

                   Wołaj Fitlicka i Slochorna!

po około pięciu minutach Tom wbiegł do skrzydła 
szpitalnego z obstawą nauczycieli { wszyscy przyśli }

Co się dzieje Ayru?

Gdzie mój diadem!!!!!!!

Tu Ayru Tom podał ci diadem poszpiesznie ubrałaś go i  ku zdumieniu innych zaczęłaś wdźieć ale oczy nadal miałaś białe


Ayru co widzisz zapytał Profesor Fitlick

ee no pan jest niski eee karzeł aa który to Tom ?

To ja 
błękitnych oczach był wysoki na 178 cm i w ulubionych barwach twego ojca

ale ładny pomyślałaś 

Tom powiedział że twój wuj przysłał si prezent 
otworzyłaś paczkę to co tam było przerosło twoje oczekiwania nauczyciele byli zdumieni prezentem to był miecz 
Miecz Godryka Gryffindora
cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz