poniedziałek, 25 lipca 2016

przed obliczem Voldemorta rozdział 1

Mam 14 lat na i mię Kosem Rawenclaw  wyglądasz tak
tak jestem córką Roweny lecz mojego ojca zabili śmierciorzercy miał na imię Godryk Gryffindor i zostawił mi w spadku swój miecz 

Pewnego wieczora 
- Kosem kolacja - zawołała Rowena

- już idę mamo - rzekłam 

w pewnym momencie do naszej komnaty w zamku wpadli 
dzięki teleportacji zamaskowani ludzie w czarnych szatach 
kazali mojej matce oddać im kamień filozoficzny 
o na nie chciała go oddać krzyknęła

- kosem bierz swój Horkruks i uciekaj biegnij ile możesz 
i pamiętaj że zawszę będę przy tobie będę cie strzec 
będziesz bezpieczna weź też mój diadem i
miecz twojego ojca żegnaj

- AVADA-KADAVRA! -  KRZYKNĄŁ JEDEN FACET

- PROTEGO MAXIMA ! - WRZASNĘŁAM 

- CZY ONA TO TA WYBRANA?- ryknął jeden z nich miał czarne włosy a dokładnie czarne długie włosy

- CRUCIO!-

- SECTRUSEMPRA!- KRZYKNĘŁAM 

- CHOLERA TO ONA ŁAPAĆ JĄ !- RYKNĄŁ JEDEN

wzięłaś miecz twoja matka nie żyła chwyciłaś diadem jakieś baletki  i żółtą suknię 

dobiegłaś do dworu wujka Salazara i cioci Helgi 
-ALOHOMORA- krzyknęłam
wbiegłaś do dworu jak z procy zaklęciem odpychającym 
Alohomorę zamknęłaś drzwi

- Kosem co ty tu robisz - zapytał wuj ze zdziwieniem 

- śmierciorzercy zabili mamę  udawajcie  że jestem waszą daleką krewną z Grecji proszę?! - krzyknęłam 

- oczywiścię Kosem Helgo zaprowadź swoją kuzynkę do komnaty a co tam trzymasz damo?- rzekł Salazar

- Miecz ojca i diadem Matki - powiedziałam

nagle do pałacu wpadli śmierciorżercy

- Gdzie jest Kosem ?!!?- rzekł czarno włosy 

- Severusie spokojnie ! -

- Kim jest ta Piękna dama ? - wypalił Severus

- to kuzynka Helgi nazywa się Mahidevran Nurbanu Handan - rzekł wuj
- aha widać że Greczynka pokaże ją czarnemu panu - rzekł Sev i chwycił za rękę 
po chwil byli na miejscu 

- mów do niego panie jakby co jesteś siostrą Salazara i masz na imię Nurbanu jasne ? a  miecz masz od wujka ! - rzekł sev

- jasne - prychłam 

puk puk puk

Wejść!

gdy wchodziłaś Czarny Pan ze zdziwieniem patrzył na ciebie 

- Jak masz na imię i jak się tu znalazłaś - ? zapytał

- Jestem Nurbanu Slitherin jestem siostra Salazara Severus mnie 
tu przyprowadził Panie -rzekłam

- Na Salazara co ty trzymasz ?! - krzyknął zdziwiony 
cholera  zapomniałam go zchować kurna

- przecież to miecz Godryka!- wrzasnął 

- niestety to mój  horkruks! - powiedziałam

- ile ich masz - zapytał ze spokojem 

- 15 panie - rzekłam

Voldemort wytrzeszczył oczy 

- Lucjuszu ! - wrzasnął 

- o co chodzi panie- ? spytał Malfoy 
- ona ma aż 15 horkruksów musi zostać śmierciorzercą - szepnął do lucjusza

- Crucio- krzyknął lucjusz

-  Sectrusempra!-  wrzasnęłam 

i zaczęło się przepychanie zaklęć 

ty odpychałaś zaklęcia dłonią a miecz uniosłaś w górę i zabiłaś Malfoya 

- ona jest silniejsza ode mnie !- wrzasnął Voldemort

- pppanie to jest córka Roweny ! - powiedział Rufus 

- cooo? przynieście ją do mnie niech da nadgarstek ! - rzekł Tom
 cdn

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz